torstai 17. lokakuuta 2019

Toisen viikon tunnelmia

Hola!

Perjantai alkoi tyylikkäästi sähkökatkoksella, kun valmistimme aamupalaa. Jouduimme pakkaamaan ruoat kylmäkassiin ja ottamaan ne  mukaan töihin. Saimme töissä ruoat jääkappiin. 9.00-10.00 olimme Riitan venyttelyjumpassa, jossa huomasimme olevamme todella jumissa. Keräsimme kimpsut ja kampsut (ruoat ja itsemme) kasaan ja suuntasimme Kesäkadun toimistolle hiomaan asuntomme epäkohtia. Perjantai iltapäivällä olimme katsomassa rannalla valtavan kokoisia aaltoja. Myöhäisillalla kävimme vielä juoksulenkillä ja tapasimme ihanan Juniorin!

Lauantaina heräsimme kahdeksalta katsomaan auringonnousua. Tuuri oli taas puolellamme ja ensimmäistä kertaa saimme pienen sadekuuron. Onneksi näimme kuitenkin hienon taivaan. Tästä suuntasimme kolmikkona herkulliselle brunssille Pyr-hotelliin. Vahva suositus, aamiaisen hinta 6,90e.

Aamupalan jälkeen suuntasimme rannalle sulattelemaan herkkuja. Illemmalla laittauduimme yhdessä ja menimme vihdoin tsekkaamaan Ferian meiningin. Pääsimme tanssimaan Espanjalaisen livemusiikin tahtiin! Sen jälkeen suuntasimme drinkeille.

(Tuuli loisti tikanheitossa ja voitti itselleen turisti-Minionin!)

Sunnuntai kului rannalla ruskettuessa ja pikku rantakauppoja kierrellen.

Toinen viikko alkoi 9.00 Riitan jooga-tunnilla ja sen jälkeen menimme tekemään konehommia toimistoon. Saimme myös varattua hieronnat tiistaille Suomen hieroja-opistolta, joka on samassa rakennuksessa Suomelan kanssa. Opettajamme Anne lensi aamupäivästä Espanjaan ja treffasimme hänet kantisjäätelön merkeissä. Suuntasimme seuraavaksi ruokaostoksille ja kotona preppasimme viikon ruoat ja siivosimme kämpän.

Tiistaina tapasimme ensimmäisen kerran pienryhmämme kanssa klo 12-13 ja toteutimme arviointimenetelmät (kuntotestit). Tapaamisesta asiakkaiden kanssa jäi todella hyvä fiilis. Kello 14.00 alkoi hieronnat ja sen jälkeen oli kyllä hetken aikaa päät pyörällä. Hieronta oli todella hyvä ja edullinen, 60min 30,00e. Hieronta piti maksaa käteisellä, emmekä olleet tähän varautuneet. Lähdimme metsästämään lähintä automaattia. Automaatilla rahan nostamiseen tuli neljän euron lisämaksu, joka ihmetytti meitä. Palasimme maksamaan hieronnat. Kämpille päästyämme suunnittelimme keppijumpan valmiiksi.

(Opettajamme Heli toi luokkahupparit Suomesta)

Keskiviikkona vedimme parikeppijumpan, jota Annekin oli seuraamassa. Asiakkaat tykkäsivät mielikuvistamme ohjauksessa ja tunnin erilaisuudesta. Keskiviikon työpäivän päätyttyä suunnittelimme äijäjumpan ja suuntasimme MiraMaryn ostoskeskukseen. Ehdimme olemaan ostoskeskuksessa noin tunnin ja koko ostoskeskuksesta lähti sähköt. Molemmille iski kauhea paniikki, että pian tapahtuu jotain kamalaa, koska myyjät ohjasivat meidät pois kaupasta "turvallisinta reittiä". Lähdimme nopeasti pois ja suuntasimme 800m päässä oleviin muihin kauppoihin. Kiabi on H&M:n tyyppinen edullinen iso vaatekauppa. Decathlon taas on XXL:n tyyppinen urheilukauppa, josta löytyy lajiin kuin lajiin outlethinnoin tavaraa.

Illalla hankimme Veeran kanssa kuukauden kuntosalijäsenyydet Altafit Gym Clubille. Kuntosali sijaitsee 1,4km päässä asunnostamme. Kuntosali on todella iso ja monipuolinen. Löytyy myös iso tarjonta erilaisia ryhmäliikuntoja. Kuntosali maksaa kuukaudessa 39,90e. Suosittelen!

Torstaina vietimme aamupäivän kierrellen kauppoja ja suunnitellen perjantain venyttelyjumppaa. Tulimme toimistolle kolmeksi kirjoittamaan blogejamme. Vielä edessä äijäjumppa patteri-harjoitteluna. Huomenna Fugefest, josta kirjoitamme lisää seuraavassa postauksessa!

(Kuvaussession tarkoitus selivää teille myöhemmin)