keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Viimeinen viikkomme!

Sunnuntai kului rauhallisesti kämpillä ja hätähousut aloittivat jo pakkaamaan matkalaukkuja...

Nautimme viimeisen ehtoollisen maanantai-aamuna Pyr-hotellissa brunssin merkeissä. Aamiaiselta suuntasimme töihin toimistohommiin. Iltapäivällä palasimme Suomelaan viikko-infoon, jossa työpaikkaohjaajamme kiitti meitä jaksosta.

Maanantai-illalla herkuttelimme lämpimillä leivillä (ja vähän nameillakin) ja katsoimme kaksi elokuvaa!

Tiistaina vedimme viimeisen venyttelyjumpan ja suuntasimme markkinoille hakemaan vielä muutamat avokadot. Iltapäivästä lähdimme vielä kerran kartoittamaan MiraMarin ostoskeskuksen tarjonnan. Viimeiset tuliaiset tarttuivat mukaan. Illalla vietimme elokuvaillan ja katsoimme jälleen kaksi elokuvaa. Testasimme myös matkalaukkujemme painot ja näyttää vahvasti siltä, että pääsemme Suomeen!

Keskiviikkona oli viimeinen ohjauksemme ja saimme yhdeltä asiakkaaltamme ihanat itsetehdyt hopeakaulakorut. Ohjauksen jälkeen käppäilimme kotiin ja siivosimme koko kämpän perusteellisesti, sekä pakkasimme lisää tavaroita matkalaukkuihin.

Torstaina palaveerasimme työpaikkaohjaajamme kanssa. Iltapäivällä kävimme laittamassa viimeisen kerran kynnet luottopaikassamme. Molemmat ottivat omaan kynteen geelilakkauksen. Illalla menimme syömään Munchiesiin vielä viimeisen kerran Ellan sukulaisten kanssa, jotka tulivat extempore moikkaamaan meitä Benalmadenasta. Parhaiden burgereiden jälkeen ajelimme heidän kanssa katsomaan Benalmadenan venesatamaa, joka oli kuin satukirjasta!

(Ellan kynnet)

(Tuulin kynnet)

(Vakkariherkkua, Lambo-burgerit)

(Benalmadenan venesatama)

(Fuengirolan jouluvalopallo)

Perjantaina vietimme hieman erilaisen itsenäisyyspäivän kuin yleensä. Hyppäsimme Suomelassa bussiin joka suuntasi Torremolinokseen itsenäisyyspäivän juhlaan. Olimme tapahtumassa lipunmyyjiä, jonka jälkeen pääsimme seuraamaan juhlaa. Juhlassa oli muun muassa videotervehdys Sauli Niinistöltä ja lauluesityksiä.

(Viimeisen illan auringonlasku)

Viimeinen ilta kului loppusiivouksen ja chillauksen merkeissä. Lauantaina heräsimme aikaisin, söimme aamupalan ja keräsimme kamat kasaan ja hyvästelimme asunnon. Varaamamme taksi-kuski odotti meitä ulkona ja vei meidät suoraan Malagan lentokentälle. Olimme hyvissä ajoissa lentokentällä, joten kerkesimme syömään aamupala part kakkosen ennen lähtöä (totuus, ranut koneessa).

Kone laskeutui Helsinkiin 35 minuuttia myöhässä. Tämä ei kuitenkaan haitannut kun perheemme olivat meitä vastassa! ❤

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös meidän reissumme. Kiitos lukijoille, kuuntelijoille ja kommentoijille.